سفارش نقاشی چهره از روی عکس

نقاشی یا هنر سوم از دیرباز یکی از راههای ارتباط انسان های مختلف از نقاط مختلف جهان بوده است. زبان نقاشی یک زبان بین المللی است. فرقی نمی کند که شما در کدام نقطه از جهان هستید و در حال تماشای اثر کدام هنرمند از کدام نقطه جهان باشید. شما می توانید افکار و حرف آن هنرمند را در اثر نقاشی او ببینید و مفهوم آن را درک کنید.

 

سفارش نقاشی یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید به عزیزانتان هدیه دهید. نقاشی چهره سیاه قلم هدیه ای است که با خیال راحت اهدا می کنید و دیگر دغدغه ی اینکه، آیا این هدیه را دوست دارد یا نه؟ را ندارید. فرقی نمی کند فرد مورد نظر شما در چه رده سنی و یا چه جنسیتی دارد. یک نقاشی با ارزش از چهره او که صد در صد آن توسط دستان هنرمندی با دقت و ظرافت خاص به صورت هایپررئال اجرا شده باشد، ارزش هدیه ی شما را چندین برابر می کند.

انواع تکنیک قابل سفارش نقاشی

سفارش نقاشی رنگ روغن

رنگ روغن یکی از قدیمی ترین و با اصالت ترین تکنیک های نقاشی است که می توانید با این تکنیک هم به سبک کلاسیک و هم مدرن سفارش نقاشی بدهید. نقاشی های رنگ روغن همیشه جلوه ی خاصی به محیط خود می دهند. نقاشی های رنگ روغن بروی بوم انجام می شوند و ماندگاری بالایی دارند.

سفارش نقاشی سیاه قلم

سیاه قلم یکی از تکنیک های پرطرفدار و جذاب نقاشی است که معمولا به صورت هایپررئال کار می شود. سیاه قلم توسط ذغال فشرده کنته و روی مقوا انجام می شود. در این تکنیک نقاشی، عکس شما با تمام جزئیات اجرا می شود.

سفارش نقاشی اکریلیک

رنگ اکریلیک با محلول آب و روی بوم اجرا می شوند. اکریلیک برای سبک های آبستره و مدرن بسیار مناسب است. معمولا هنرمند همزمان با رنگ، روی بوم طراحی می کند. بنابراین اجرای نقاشی با تکنیک اکریلیک نیاز به قدرت و توانایی بالایی دارد.

آکادمی تمشک یک وبسایت آموزش نقاشی و طراحی است و هنرجویانی بسیاری را پرورش داده است. شما می توانید از طریق صفحه تماس با ما، مستقیما با خود استاد در تماس باشید و سفارش نقاشی خود را مطرح کنید. مطمئن باشید که سفارش شما صد در صد توسط خود استاد اجرا خواهد شد. قبل از اینکه سفارش نقاشی خود را ثبت کنید، لازم است به چند نکته توجه کنید.

 

نکاتی که هنگام سفارش نقاشی باید در نظر بگیرید

ابعاد

شما می توانید سفارش خود را در هر ابعاد دلخواهی ثبت کنید اما بهتر است با ابعاد استاندارد سفارشات نقاشی آشنا شوید. البته قبل از اینکه ابعاد نقاشی خود را انتخاب کنید، به وسعت دیواری که قرار است نقاشی را روی آن نصب کنید، توجه داشته باشید. سعی کنید ابعاد انتخابی شما با وسعت دیوار همخوانی داشته باشد.

این ابعاد شامل :

  1. 30*40 سانتیمتر
  2. 40*60 سانتیمتر
  3. 50*70 سانتیمتر
  4. 60*80 سانتیمتر
  5. 70*100 سانتیمتر
  6. 100*120 سانتیمتر

 

کیفیت

عکسی را انتخاب کنید که از نظر وضوح و کیفیت در سطح مناسبی باشد تا بتوانید نقاشی با کیفیتی را تحویل بگیرید. برای اینکه بتوانید به بهترین نتیجه از سفارش خود دست یابید. بهتر است به این موضوع توجه کنید که هر چه کیفیت و وضوح عکس شما بالا باشد، هنرمند جزئیات بیشتری را در عکس شما می بیند و آن را به بهترین نحو اجرا می کند.

 

سبک نقاشی

هنگام انتخاب سبک نقاشی، بهتر است با استاد نقاشی مشورت داشته باشید. سبک نقاشی را انتخاب کنید که با عکس مورد نظرتان، سلیقه شما و محیطی که قرار است نقاشی در آن قرار بگیرد، توجه کنید. به عنوان مثال اگر شما قصد دارید یک نقاشی از چهره ی خود یا عزیزانتان را داشته باشید. ممکن است با توجه به عکس و موارد دیگر، اجرای نقاشی هایپررئال برای شما مناسب باشد. و یا بالعکس اجرای یک کار مدن زیباتر باشد. همچنین با توجه به موارد ذکر شده، ممکن است اجرای نقاشی با رنگ روغن زیباتر و مناسب تر از سیاه قلم باشد.

 

قاب

اینکه چه نوع و چه رنگی را برای قاب نقاشی انتخاب کنید، بسیار مهم است. یک قاب اشتباه می تواند به راحتی جلوه بدی به نقاشی شما بدهد. نقاشی های سیاه قلم که عموما سیاه و سفید هستند.  به ندرت ممکن با توجه به عکس شما بخشی از کار توسط مداد رنگی یا پاستل، رنگی کار شود. بهتر است برای این نوع نقاشی از قاب های مشکی یا سفید استفاده کنید. استفاده از پاسپارتو در زیبایی کار شما بسیار موثر است.

برای نقاشی های رنگ روغن و اکریلیک، باید توجه کنید چه رنگی در نقاشی شما غالب است. سعی کنید رنگی را برای قاب خود استفاده کنید که با رنگ غالب در نقاشی همخوانی داشته باشد. به این نکته توجه کنید که لازم است قاب شما کمتر از نقاشی جلب توجه کند، بنابراین از قاب های با طرح های شلوغ دوری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید