به آکادمی تمشک خوش آمدید.

آکادمی تمشک به حریم خصوصی شما احترام می گذارد و متعهد به محافظت از آن با پیروی از این سیاست است. انواع اطلاعاتی را که ممکن است از شما جمع‌آوری کنیم، محرمانه تلقی و بر اساس سیاست حفاظت از حریم خصوصی، نگهداری می‌شود. ما آن‌ها را نه منتشر خواهیم کرد و نه در اختیار دیگر مراجع خواهیم گذاشت.

حفظ حریم خصوصی

بطور کلی ممکن است ما انواع مختلفی از اطلاعات را از کاربران وب‌سایت و برنامه‌های خود جمع‌آوری می‌کنیم که ممکن است شامل: نام، آدرس، شماره تماس، شبکه های اجتماعی، کارت اعتباری یا هر شناسه دیگری باشد.
آکادمی تمشک تنها مالک اطلاعات جمع آوری شده در این وبسایت است. ما این اطلاعات را به هیچ نحو نفروخته، اجاره نداده و به اشتراک نمی گذاریم.
کاربران دیگر در هیچ صورت و هیچ زمانی قادر به مشاهده آدرس پست الکترونیکی و رمز عبور و اطلاعات تماس شما نخواهند بود. ما این اطلاعات را به اشخاص ثالث و هر منبع دیگری نخواهیم داد. همچنین برخی اطلاعات دیگر که در مورد شما ذخیره شده است، به عنوان مثال، اگر شما داده‌های اضافی در مشخصات شخصی خودتان اضافه کرده باشید و یا اگر با وب سایت توسط بخش چت ارتباط برقرار کرده باشید. توجه داشته باشید که این اطلاعات غیر اجباری است.
همچنین اطلاعاتی از شما که به طور خودکار جمع آوری می شوند، مانند داده های ترافیک، گزارش ها، صفحات ارجاع/خروج، تاریخ و زمان بازدید شما از وب سایت و برنامه های ما، اطلاعات خطا، داده های جریان کلیک و سایر داده های ارتباطی و منابعی که به آنها دسترسی دارید و در وب سایت و برنامه ها استفاده می کنید؛ ویا در مورد اتصال اینترنت شما، تجهیزاتی که برای دسترسی به وب‌سایت و برنامه‌ها و جزئیات استفاده می‌کنید، این اطلاعات به طور خودکار هنگام حرکت در وبسایت و برنامه ها جمع آوری می شوند و ما با تمام توان خود از این اطلاعات محافظت خواهیم کرد.

حساب شما توسط شما قابل حذف شدن از سیستم نمی باشد، مگر توسط مدیریت سایت غیرفعال شود. شما می توانید کلیه اطلاعات شخصی خود را در بخش مربوط تغییر داده و ویرایش کنید. این اطلاعات شامل کلیه اطلاعاتی است که شما در سایت وارد کرده اید.
وقتی شما از آکادمی تمشک بازدید می کنید، می توانید به صورت مهمان در وبسایت بگردید. به عنوان یک کاربر میهمان، ممکن است برای بررسی بازدید شما از کوکی استفاده کنیم. کوکی حجم کوچکی از اطلاعات است که توسط یک وب سرور به مرورگر وب شما انتقال می یابد و تنها توسط سروری که آن را برای شما فرستاده قابل خواندن است. کوکی با ذخیره سازی اطلاعات کاربری شما، همانند کارت شناسایی عمل می کند. کوکی نمی تواند دستوری را اجرا و یا ویروسی را منتقل کند.
بیشتر مرورگر های وب به صورت پیش فرض کوکی ها را می پذیرند. شما می توانید به مرورگر وب خود دستور دهید که به هنگام دریافت کوکی به شما اطلاع دهد و این اجازه را بدهد که آن را پذیرفته یا رد کنید. توجه داشته باشید با غیرفعال کردن کوکی‌ها دیگر نمی‌توانید از ویژگی‌هایی مانند ورود اتوماتیک در وب سایت استفاده کنید
ما ممکن است از IP Address شما (آدرس کامپیوتر شما بر روی اینترنت) برای بررسی روند ها، مدیریت وبسایت، بررسی جابجایی کاربران و جمع آوری اطلاعات آماری در سطح وسیع استفاده کنیم. این اطلاعات نمی توانند هویت شما را فاش کنند و شما همچنان ناشناس باقی می مانید. مگر اینکه بطریق دیگری اطلاعات شخصی خود را در اختیار ما گذاشته باشید.
ممکن است سیاست های حفظ حریم خصوصی وبسایت را با تغییراتی به روز رسانی کنیم، بنابراین هر از چند گاهی مجددا این صفحه را مطالعه کنید و از آخرین تغییرات مطلع شوید.

نکاتی که کاربران باید برای حفظ حریم خصوصی خود توجه کنند:

نسبت به انتخاب کلمه یا رمز عبور دقت لازم را مبذول نمایید.
برای انتخاب رمز عبور حتما از حروف بزرگ و کوچک با ترکیبی از اعداد و علامت ها استفاده کنید.
نام کاربری شما در بخش نظرات قابل نمایش است، لطفا از درج ایمیل یا شماره تماس به عنوان نام کاربری خودداری کنید.
از به اشتراک گذاشتن نام کاربری و پسورد خود با افراد دیگر جدا خودداری فرمائید.
در صورت هرگونه دسترسی یا استفاده غیرمجاز به نام کاربری یا رمز عبور خود یا هر گونه نقض امنیتی دیگر، ما را فورا مطلع کنید
در پایان هر جلسه از سیستم خارج شوید و پنجره مرورگر خود را ببندید.