کاربر گرامی لطفا شرایط استفاده از سایت را با دقت مطالعه بفرمائید

به محض استفاده شما از یک حساب کاربری و همچنین خرید دوره آموزشی از آکادمی تمشک به معنای آگاه بودن و موافقت شما از شرایط استفاده از سایت آکادمی تمشک می باشد یا با کلیک کردن برای پذیرش یا موافقت با شرایط استفاده زمانی که این گزینه در دسترس شما قرار می‌گیرد، می‌پذیرید و موافقت می‌کنید که به این شرایط استفاده و خط‌مشی رازداری ما که در آکادمی تمشک موجود است متعهد باشید. اگر شما تمایل ندارید با این شرایط استفاده یا سیاست حفظ حریم خصوصی موافقت کنید، نمی توانید از خدمات وبسایت آکادمی تمشک بهره مند شوید.

شرایط استفاده از سایت

از آنجائیکه آکادمی تمشک به هنرمندان این امکان را می دهد تا مهارت های هنری جدیدی را بیاموزند، برنامه های کاربردی را در دسترس هنرجویان گرامی قرار داده است که شامل: یک انجمن برای گفتگو بین همکلاسی‌ها و استاد، یک سیستم برای درج نظرات و ارسال آثار هنری هنرجویان در برای هر دوره که می توانند در این بخش آثار هنری افراد دیگر را نقد کنند و یا از نظرات استاد دوره آموزشی بهره مند شوند، یک بخش خرید آنلاین که از طریق آن می توانند دوره های آموزشی را خریداری کنند، هرگونه خرید و یا لیست علاقه¬مندی ها وارد حساب کاربری خواهد شد و تماشای ویدئوهای آموزشی به صورت آنلاین می باشد و امکان دانلود ویدئوها به دلیل حفظ حق کپی رایت، وجود ندارد. یکی دیگر از بخش های کاربردی آکادمی تمشک امکان تهیه و خرید پکیج عکس های مربوط به دوره های آموزشی با کیفیت بالا می باشد.
انتخاب تمام تصاویر و مدل های آموزشی در دوره های کلاسی آکادمی تمشک با رعایت عرف و قوانین جمهوری اسلای ایران می باشد.
ممکن است شرایط استفاده از سایت آکادمی تمشک را هر از چند گاهی بازبینی و به روز کنیم و همه تغییرات بلافاصله زمانی که آنها را درج کنیم، قابل اجرا خواهند بود، بنابراین ادامه استفاده شما از سایت به منظور پذیرش و موافقت شما با قوانین و شرایط جدید سایت می باشد. از شما انتظار داریم برای آگاهی از آخرین به روز رسانی هر از گاهی این صفحه را بررسی کنید تا از هرگونه تغییر مطلع شوید.
گاهی اوقات بنا به صلاحدید، ممکن است دسترسی به برخی از بخش‌های وب‌سایت یا برنامه‌ها یا کل وب‌سایت یا برنامه‌ها را برای کاربران، از جمله کاربران ثبت‌شده، محدود کنیم که در این مورد مسئولیتی نخواهیم داشت. ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که به صلاحدید خود بدون اطلاع قبلی، وبسایت، برنامه ها یا هرگونه خدمات یا مطالبی را که در سایت آکادمی تمشک ارائه داده ایم، حذف و یا اصلاح کنیم. همچنین اگر به هر دلیلی تمام یا بخشی از وب سایت یا برنامه ها در دوره زمانی در دسترتس نباشد، ما مسئولیتی نخواهیم داشت.
برای دسترسی به دوره های آموزشی و همچنین سایر امکاناتی که سایت ارائه می دهد، ممکن است از سما خواسته شود تا جزئیات ثبت نام و اطلاعات دیگری را ارائه دهید. شرط استفاده شما از وب سایت و برنامه ها این است که تمام اطلاعاتی که در وب سایت یا برنامه ها ارائه می دهید صحیح، شفاف و کامل باشد. اطلاعات شما به منظور حفظ حریم خصوصی توسط خطمشی رازداری ما کنترل می شوند. اگر نام کاربری، رمز عبور و یا هر بحش دیگری از اطلاعات را به عنوان بخشی از رویه های امنیتی ما انتخاب می کنید، یا به شما ارائه می شود، باید این اطلاعات را محرمانه تلقی کنید و نباید آن را در اختیار شخص یا نهاد دیگری قرار دهید.

شما همچنین تصدیق می‌کنید که حساب شما برای شما شخصی است و موافقت می‌کنید که با استفاده از نام کاربری، رمز عبور یا سایر اطلاعات امنیتی خود، دسترسی به وب‌سایت، برنامه‌ها یا بخش‌هایی از آنها را به هیچ شخص دیگری ارائه ندهید. شما موافقت می کنید که در صورت هرگونه دسترسی یا استفاده غیرمجاز به نام کاربری یا رمز عبور خود یا هر گونه نقض امنیتی دیگر، ما را فورا مطلع کنید. برای محافظت از حساب خود، توصیه می کنیم در پایان هر جلسه از سیستم خارج شوید و پنجره مرورگر خود را ببندید.

موجودی کیف پول کاربر تنها برای خرید از سایت آکادمی تمشک قابل استفاده است. چنانچه کاربر کیف پول خود را در سایت شارژ کند و به هر نحو از موجودی آن برای خرید در سایت استفاده نکند، مبلغ موجودی کیف پول قابل استرداد و بازگشت نخواهد بود. کاربر موظف است تنها از حساب بانکی معتبر در سایت برای خرید استفاده کند.