آموزش نقاشی کودکان ویژه سنین 7تا11

تعداد درس

12 درس

سطح دوره

سطح کودکان 7تا11

زمان دوره

80دقیقه

هیچ داده ای یافت نشد

کودکان آینده ما هستند. این جمله را شاید بارها شنیده اید. اگر این جمله درست باشد، آینده واقعا روشن به نظر می رسد. زیرا کودکان ما کنجکاو و با خلاقیت ذاتی بالا هستند. همه بچه ها هنرمند به دنیا می آیند، اما همه آنها هنرمند نمی مانند. به این دلیل که آنها تشویق نمی شوند، در حالیکه باید به رشد استعداد خودشان ادامه دهند.

به همین دلیل است که برای والدین و معلمان این بسیار حائز اهمیت است که بچه ها را تشویق کنند که به نقاشی ادامه دهند. حتی اگر نقاشی آنها به خوبی که شما توقع دارید نباشد. اجازه ندهید که کودکان از اشتباه کردن بترسند. اشتباه در نقاشی گاها خوب است و آنها را به خلق آثار منحصر به فرد خودشان سوق می دهد.

آموزش نقاشی کودکان

 

ممکن است برای شما سوال باشد که چگونه کودکان بهتر نقاشی کند.

بسیاری از کودکان نمی دانند که هنرمندان نقاشی را با انجام تمرین مشاهده-طراحی یاد گرفته اند. بسیاری از کودکان در مورد توانایی خود در نقاشی اعتماد به نفس ندارند. اغلب هیچ معلم یا بزرگسالی به آنها کمک نمی کند تا محیط اطرافشان را مشاهده کنند. البته اینکه اکثر معلمان در مورد آموزش طراحی، آموزش ندیده اند هم در این امر تاثیر گذاشته است.

تیم تمشک سعی کرده است که تا با روش موثر به کودکان نقاشی یاد دهد و آنها را تشویق کند تا آنچه می خواهند خلق کنند بدون اینکه نگران نتیجه ی آن باشند. ما از ابتدایی ترین اشکال شروع می کنیم و کمک می کنیم کودکان با روش مشاهده-طراحی نقاشی کردن را یاد بگیرند و از آن لذت ببرند. برای حفظ ذهن خلاق کودکان توصیه می کنیم دوره آموزش نقاشی کودکان آکادمی تمشک را دنبال کنید.

آموزش نقاشی کودکان

ابزار مورد نیاز:

ابزار نقاشی برای کودکان می تواند هر چیزی مثل یک مداد، پاستل، ماژیک، آبرنگ، گواش یا مداد رنگی باشد و می توانند بروی هر چیزی مثل کاغذ، مقوا و یا حتی پارچه نقاشی کنند.

والدین عزیز لطفا اجازه بدهید کودکتان انتخاب کند با چه ابزاری تصمیم دارد نقاشی کند و اجازه بدهید بارها و بارها اشتباه کند. فراموش نکنید تمرین نقاشی کودکان دلبندتان را با تیم آکادمی تمشک به اشتراک بگذارید.

دوره آموزش نقاشی کودکان برای سنین 7 تا 11 سال مناسب تر است.

ما در حال تکمیل سازی این دوره آموزشی هستیم و در صورتی که شما علاقمند به گذراندن این دوره آموزشی برای کودکتان هستید، آن را به لیست علاقمندی خود اضافه کنید.

هیچ داده ای یافت نشد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش نقاشی کودکان ویژه سنین 7تا11”

آموزش نقاشی کودکان ویژه سنین 7تا11

با خرید این دوره برای تماشای آنلاین ویدیو ها به شما دسترسی بدون انقضا داده میشود و به بخش دوره های من اضافه خواه شد

500,000 تومان

جهت گفتگو با استاد شما باید دوره را خریداری کرده باشید

اگر قبل از خرید سوالی دارید لطفا از قسمت تماس با ما اقدام کنید