آموزش فرمول ترکیب رنگ

تعداد درس

10 درس

سطح دوره

سطح تمام سطوح

زمان دوره

90دقیقه

 

هنرمندان از هارمونی رنگی برای خلق آثار خود استفاده می کنند. با استفاده از فرمول ترکیب رنگ ها هست که رنگ ها به خوبی در کنار یکدیگر نمایش داده می شوند.

چرا یادگیری ترکیب رنگ ها اهمیت دارند؟

به این دلیل که تمام هنرهای تجسمی با تئوری رنگ ها مرتبط هستند. اگر قصد دارید نقاشی کردن را یاد بگیرید، باید بتوانید رنگ های مورد نیاز خود را بدست بیاورید. هنگام نقاشی تمام رنگ های مورد نیازتان را در پالت رنگ پیدا نخواهید کرد، بنابراین باید آنها را با ترکیب چند رنگ بدست آورید. باید یاد بگیرید چه مقادیر از هر رنگی برای یک بدست آوردن یک ترکیب رنگ کافی است. اینکه چگونه به یک ترکیب رنگی برسید بدون آنکه آن را چرک و کثیف کنید و یا رنگ شفافیت خود را از دست بدهد.

همچنین برای ایجاد رنگ در طرح ها، باید ایده های رنگ های گرم، سرد و مکمل را نیز درک کنید. بنابراین همزمان با یادگیری نقاشی هایی مانند رنگ روغن، اکریلیک، پاستل و یا مداد رنگی، آموزش اصول ترکیب رنگ را شروع کنید. این دوره آموزشی را می توان اساس و پایه ی شروع یادگیری نقاشی دانست.

تئوری رنگ شناسی

تئوری رنگ چیست؟

تئوری رنگ مجموعه از اصولی است که به هنرمند می گوید چه رنگ هایی در کنار هم به خوبی نمایش داده می شوند. دیدن برخی رنگ ها در کنار هم چه تاثیری روی بیننده خواهد داشت. به این سادگی نیست که فقط بدانید قرمز و سفید صورتی می شود، و یا آبی و زرد، سبز می شود. این مهم است که بدانید در کجا از رنگ صورتی استفاده کنید، در کنار کدام رنگ های دیگر استفاده کنید و اینکه بیننده با دیدن آن رنگ چه احساسی خواهد داشت.

ترکیب رنگ

چرا دانش تئوری رنگ ها مهم هستند؟

قبل از هر چیزی به دو جنبه ی ترکیب رنگ مناسب و انواع رنگ های مناسب بپردازیم.

ترکیب رنگ: رنگ هایی که به خوبی با هم ست می شوند.

انواع رنگ های مناسب: رنگ هایی که جزئیاتی در مورد هنر را ارائه می دهند و تصویر را بهبود می بخشند. استفاده از رنگ های مناسب به شما کمک می کند تا احساس خود را به بیننده منتقل کنید.

 

در این دوره آموزشی شما نه با تئوری رنگ ها و فرمول ترکیب رنگ ها آشنا خواهید شد. بلکه بعد از گذراندن این دوره آموزشی شما به راحتی می توانید ترکیب رنگ یک منظره، میوه، حیوان، چهره و سوژه های دیگر را با ترکیب دو، سه و یا چهار رنگ بدست آورید.

 

تیم تمشک در حال تکمیل سازی این دوره می باشد، در صورت تمایل می توانید این دوره را به لیست علاقمندی خود اضافه کنید تا به محض تکمیل شدن، به شما اطلاع داده شود.

 

هیچ داده ای یافت نشد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش فرمول ترکیب رنگ”

آموزش فرمول ترکیب رنگ

با خرید این دوره برای تماشای آنلاین ویدیو ها به شما دسترسی بدون انقضا داده میشود و به بخش دوره های من اضافه خواه شد

400,000 تومان

جهت گفتگو با استاد شما باید دوره را خریداری کرده باشید

اگر قبل از خرید سوالی دارید لطفا از قسمت تماس با ما اقدام کنید