آموزش طراحی فیگور انسان

تعداد درس

10 درس

سطح دوره

سطح متوسط

زمان دوره

70دقیقه

آشنایی با آناتومی بدن و اصول طراحی فیگور زن و مرد

اهمیت طراحی فیگور انسان

یکی از با ارزش ترین فعالیت ها برای هر هنرمند تجسمی طراحی فیگور است. طراحی فیگور می تواند یکی از سخت ترین کارها برای اکثر هنرمندان باشد. دوره آموزشی طراحی فیگور به شما کمک می کند تا نسبت های بدن انسان، آناتومی ماهیچه ها و دیگر جنبه های یک چهره قابل باور را بهتر به تصویر بکشید. هر چقدر بیشتر وقت برای طراحی فیگور بگذارید، اعتماد به نفس شما برای رسم جزئیات شکل بدن انسان بیشتر می شود.

بهبود مهارت طراحی

برای بسیاری از هنرمندان، طراحی فیگور راهی برای کاهش استرس و آرامش است، بسیار شبیه به مدیتیشن. شما می توانید ساعت ها مشغول طراحی فیگور باشید بدون اینکه متوجه گذر زمان شوید. به نظر میرسد بیشترین کاری که به عنوان یک هنرمند تجسمی انجام خواهید داد، خلق شخصیت است. برای این نیاز به درک و شناخت فیگور انسان دارد. بنابراین در نهایت شما به تنها چیزی که نیازی دارید فقط تمرین، تمرین و تمرین!

احتمالاً متوجه خواهید شد که تمرین طراحی فیگور به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای ثبت باورپذیری جنبه‌های مختلف طراحی شخصیت از جمله دست‌ها و پاها، شکل و حجم، و حتی چیزهایی مانند طراحی حیوانات را بهبود دهید. یکی از راه هایی که مهارت نقاشی فیگور را می توانید افزایش دهید این است که سطح مشاهده خود را بهینه کنید. این کمک می کند تا سوژه های خود را به طور کلی بهتر ببینید. همچنین هماهنگی دست و چشم، درک آناتومی عضلانی و درک کلی از نحوه نمایش آناتومی و فیزیولوژی را بهبود می بخشد.

کیفیت آموزش آنلاین آکادمی تمشک

در این دوره آموزشی شما با نسبت های بدن انسان، ماهیچه ها و اسکلت انسان به طور کامل آشنا خواهید شد و آناتومی بدن انسان را به طور کامل درک خواهید کرد. طراحی بدن انسان را یاد خواهید گرفت و بعد از گذراندن این دوره آماده طراحی از مدل زنده خواهید بود.

آنچه خواهید آموخت:

شناخت و درک آناتومی بدن انسان

طراحی بدن انسان

تقویت بصری هنرمند

بهبود مهارتهای طراحی

شبیه سازی فیگور

 

ما در حال تکمیل سازی این دوره هستیم و به زودی ویدئوهای مربوط به این دوره در همین صفحه قابل نمایش خواهد بود.

اگر شما علاقمند به یادگیری این دوره هستید، آن را به لیست علاقمندی خود اضافه کنید.

 

هیچ داده ای یافت نشد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش طراحی فیگور انسان”

آموزش طراحی فیگور انسان

با خرید این دوره برای تماشای آنلاین ویدیو ها به شما دسترسی بدون انقضا داده میشود و به بخش دوره های من اضافه خواه شد

600,000 تومان

جهت گفتگو با استاد شما باید دوره را خریداری کرده باشید

اگر قبل از خرید سوالی دارید لطفا از قسمت تماس با ما اقدام کنید