آموزش طراحی حرکات سر

تعداد درس

9 درس

سطح دوره

سطح تمامی سطوح

زمان دوره

40دقیقه

در این جلسه با نسبت تغییر اجزای صورت و جمجه در حالیکه سر به سمت پایین یا بالا حرکت کنند، آشنا خواهید شد.

برای طراحی سر در زوایه های مختلف لازم هست که با آناتومی فک و گردن آشنایی کامل داشته باشید که در جلسه چهارم به صورت کامل آموزش خواهید دید.

این جلسه شما با تغییر نسبت اجزای صورت در حالیکه سر در محور عمودی بچرخد و یا همزمان سر در محور افقی و عمودی بچرخد آشنا خواهید شد و همچنین یاد میگیرید که چگونه سر را در این زوایا طراحی کنید.

در جلسه ششم شما تسلط کامل را روی آناتومی اسکلت سر خواهید یافت.

یکی از مواردی که هنگام طراحی سر باید در نظر بگیرید، فرم و حالت ماهیچه های صورت است که در این جلسه به طور کامل آموزش داده می شود.

چهره در سنین مختلف از نوزادی تا دوران پیری دستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد، برای اینکه بتوانید در طراحی چهره سن را به طور واقعی و درستی اجرا کنید لازم است که با تغییرات نسبت اجزای صورت و جمجمه در سنین مختلف تسلط کامل داشته باشید.

چه تفاوتی بین چهره زنان و مردان وجود دارد؟ نژاد چه اثری بروی چهره ها دارد؟ چین و چروک ها از چه زمانی بوجود میایند؟ تمام این موارد را در جلسه نهایی این دوره به طور کامل آموزش خواهید دید.

چگونه سر را در زاویه های مختلف طراحی کنیم؟

این دوره آموزشی به روش آکادمیک طراحی حرکات سر از زوایای مختلف می‌پردازد. شما از صفر تا صد ترسیم سر را یاد خواهید گرفت. همچنین با آناتومی سر و صورت و تغییرات چهره در سنین مختلف آشنا خواهید شد. یکی از ویژگی های این آموزش آشنایی کامل شما با آناتومی سر و صورت، از جمله اسکلت و ماهیچه های صورت است.  با گذراندن این دوره شما توانایی کامل در طراحی سر انسان از زوایای مختلف را بدست می‌آورید.
این دوره کلاسی برای هنرجویان در تمام سطوح مفید است، به علاوه اینکه به شما پیشنهاد میکنیم برای تکمیل مهارتتان از دوره های آموزشی طراحی اجزای صورت و پرتره برای شبیه‌سازی چهره بهره ببرید.

 

طراحی از حرکات سر

بهترین روش طراحی از حرکات سر چیست؟

طراحی حرکات سر یکی از نقاشی های پر چالشی است که هنرجویان با آن روبرو هستند. در این دوره آموزشی سعی شده است تا طراحی حرکات سر را با دو روش آموزش دهیم که یکی از آنها استفاده از روش لومیس است. روش لومیس، تکنیکی است که با استفاده از یک فرم ساده از دایره و نشانه های اندازه گیری است. با روش های آموزشی این دوره، هر هنرجویی در هر سطحی که باشد، به راحتی آن را یاد خواهد گرفت.

وقتی سر می چرخد رابطه صورت و جمجه نیز تغییر می کند. برای اینکه بتوانید این تغییرات را درک کنید، نیاز به آموزش طراحی با روش های اصولی را دارید. به شما پیشنهاد می کنیم برای درک کامل هر مطلب، ویدئوها را چند بار مشاهده کنید.

برای بهبود مهارتتان به تمرین های بسیاری نیاز دارید، و برای تمرین طراحی به استفاده از مدل های مختلف نیاز خواهید داشت. ما برای شما پکیجی از عکس های باکیفیت بالا، آماده کرده ایم که در صورت تمایل میتوانید پکیج عکس پرتره را تهیه کنید.

بعد از اتمام دوره آموزشی از تمریناتتون در همین صفحه عکس ارسال کنید و آنها را با سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

وسایل مورد نیاز دوره:
دفتر طراحی A3
مداد طراحی HB, H, 2B, 4B
پاک‌کن

 

طول کل دوره حدود 80 دقیقه است که شامل 10 درس می باشد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش طراحی حرکات سر”

آموزش طراحی حرکات سر

با خرید این دوره برای تماشای آنلاین ویدیو ها به شما دسترسی بدون انقضا داده میشود و به بخش دوره های من اضافه خواه شد

600,000 تومان
500,000 تومان
600,000 تومان
500,000 تومان

جهت گفتگو با استاد شما باید دوره را خریداری کرده باشید

اگر قبل از خرید سوالی دارید لطفا از قسمت تماس با ما اقدام کنید