آشنایی با انواع تکنیک هاشور زدن

تعداد درس

10 درس

سطح دوره

سطح متوسط

زمان دوره

120دقیقه

انواع تکنیک هاشور در طراحی

هنرمندان از انواع تکنیک های هاشور زدن برای حجم دهی و بافت در نقاشی های خودشان استفاده می کنند. استفاده از تکنیک های هاشور، یکی از با ارزش ترین ابزاری است که هنرمند می تواند جلوه ای از اثر هنری خود را به سایرین نمایش بدهد. با تسلط بر انواع تکنیک هاشور شما می توانید طراحی منحصر به فرد خود را داشته باشید.

 

انواع تکنیک هاشور زدن

 

هاشور یا Hatching مجموعه ای از خطوط ساده ای است که با چیدمان ها و چگالی های مختلفی استفاده می شود. با این روش حس پرسپکتیو و کانتور را ایجاد کند. این روش را می توانید با مداد، خودکار و سایر قلم ها مانند روان نویس یا راپید انجام دهید. هاشور زدن را هم به روی کاغذ طراحی و هم انواع مقواهای بدون بافت می توانید ایجاد کنید.

 

در دوره آموزشی انواع تکنیک هاشور شما تسلط کاملی را در تکنیک های زیر بدست خواهید آورد:

هاشور موازی.
هاشور کانتور.
هاشور کانتور متقاطع.
هاشور متقاطع.
هاشور متقاطع پیشرفته.
هاشور پیوسته.
هاشور نقطه ای.
هاشور تیک.
هاشور نامنظم.
هاشور بَسکت.

بعد از گذراندن دوره آموزش انواع تکنیک هاشور زدن توانایی شما در هاشور و ایجاد سایه در نقاشی بهبود پیدا می کند. شما می توانید به راحتی تشخیص دهید که برای هر سوژه ای از کدام تکنیک هاشور زدن استفاده کنید. سطح آموزش شما ارتقا خواهد یافت.

تکنیک هاشور زدن لذت شما را از نقاشی کشیدن چندین برابر خواهد کرد. بعد از تماشای نتیجه ی کارتان از مهارتتان شگفت زده خواهید شد.

این دوره برای هنرمندان سطح متوسط مناسب است. لازم هست که قبل از آن دوره های آموزش آنلاین طراحی را گذرانده باشید. شما می توانید با ورود به دوره های طراحی آکادمی تمشک، موضوع طراحی مورد نظرتان را انتخاب کنید. یاد بگیرید و از تمریناتتون عکس بفرستید تا با استفاده از نظرات استاد نسبت به رفع مشکلات و بهبود تواناییتان اقدام کنید.

به شما شدیدا پیشنهاد می کنیم که این دوره را از دست ندهید. همچنین برای اطلاع از جدیدترین دوره های آموزشی پیج اینستاگرام آکادمی تمشک را دنبال کنید.

بله برای گذراندن این دوره لازمه که شما آموزش طراحی از قبل داشته باشید یا یکی از دوره های طراحی آکادمی تمشک را گذرانده باشید .

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آشنایی با انواع تکنیک هاشور زدن”

آشنایی با انواع تکنیک هاشور زدن

با خرید این دوره برای تماشای آنلاین ویدیو ها به شما دسترسی بدون انقضا داده میشود و به بخش دوره های من اضافه خواه شد

800,000 تومان
600,000 تومان
800,000 تومان
600,000 تومان

جهت گفتگو با استاد شما باید دوره را خریداری کرده باشید

اگر قبل از خرید سوالی دارید لطفا از قسمت تماس با ما اقدام کنید